Kızlar bugün 9 ay aşımızı olduk, sabah aşı olduk öğlen ağrısı olduğu farkettim de ağrı kesici şurup verdim. Şu an ateşi 35 derece ve terliyor hafif hafif. Hatta 34.7 kullaktan. Bu kötü birşey mi ne yapmam gerek? Gündüz de 35,5 ti kulaktan, makattan ölçtüğümde 36.2 çıkıyordu mesela. Ateşinin düşük olup terlemesi kötü birşey mi?