Nurtupu oğlum 3 yaşındaydı yaptırdık 2 çekim 3 dolgu yapıldı ilk uyanması çok kötü oluyor ama korkmayın yanınıza istediği oyuncakları alın yedek kıyafetler alın ağzı kan olmuştu kusmuştu oğlum bol peçete ıslak mendil bulundurun şimdiden geçmiş olsun güçlü olun ben hamileydim o dönem oğlum çıkana kadar çok ağlamıştım elimde değildi sabah işlem olmuştu öğle sonu çıkmıştık hastaneden yumuşak şeyler yedirmiştim normal hayatına hemen dönmüştü ama ameliyat sonrası 3 ,4 saat çok kötüydü bide Dr ile mutlak işlem sonrası için konuşun bizim ağız içi yaralar çıkmıştı onun için sprey vermişlerdi siz önceden alırsanız daha rahat olursunuz agrı kesici şuruplar falan yazdırın hazır edin ihtiyaç halinde elinizde olur 👍