Seda-_162 Kullandım oğlumda karnını ısıttığı için rahatlatıyordu, gaz çıkarmasına yardımcı oluyordu. Ama en çok yüz üstü yatınca rahat ettik. Reflü yatağında yüz üstü yatırdık bir güzel gazını da çıkardı kafa şekli de düzeldi. Kafasının geldiği kısımda hava delikleri vardı nefes alamazsa falan diye de korkmadım o yüzden, takip ettim tabi sürekli yüz üstü yattığı için.Size bunu tavsiye ederim çok gazlı bir bebek annesi olarak.