Almirarabia 14 bucuk aylık benim kızımda. Durumlar aynı. Hatta bu hafta level atlayıp kendini yerlere atıp yemekleri tükürmeyi öğrendi. O öyle yaptıgında asla tepki vermemeye calısıyorum. Evet cok sıkıntılı bir sürec, acayip sinir bozucu ama gecici oldugunu bilerek davranmak gerek. Bazen tahammülüm kalmıyor o sırada derin nefes alıp bir bardak su içiyorum. Eşim evdeyse ona bırakıp iki dakika mutfaga geçip sinir krizleri geciriyorum sonra yanına geri dönüp “efendim annecim, anlayamadım neden aglıyorsun birazcık oyun oynayalım mı? Aa bak kedi yine gelmiş. Miyaaw kedi, cici kedi bak kızım seni cok seviyor” filan diye saçmalayarak baska bir yöne cekiyorum dikkatini 😂