Cagatayinannesi ben geçirdim ve dıs gebelikten iç kanamayla doktora gidip ameliyat oldum süphelerin varsa sıkıntılı bir hamilelik sürecin varsa mutlaka doktoruna git her agrı ve farklı birseyler hissettiginde umarım degildir normal bir gebesindir Allah yardımcın olsun 💙