Kızlar selam.
15 aylık kızımın azı dişleri çıkmaya başladı. Yani diş eti kabarık beyaz beyaz 2 nokta belirgin ama çocukta başka bir sıkıntı var sanki. Sadece diş olsa huzursuzluk ve ağrısı oluyordu (diğer dişlerde öyleydi).
Ama bu sefer bi farklılık var. Karnı çok şiş. Özellikle akşam saatleri çok fazla alttan üstten gaz çıkarıyor. Tamam bu durum iyi belki ama neden gece coşuyor anlamış değilim. Gündüz hiçbişe yok çünkü. Akşam 9 dedi mi sakince yatan çocuk gece 1’e kadar oturup ağlamadan asla uyumuyor. Süt ve süt ürünlerini ciddi anlamda azalttım gaz yapıyordur belki diye. Mamayı zaten 3 ay önce kestik. Gece yatmadan 1-2 saat önce gece maması yiyip yatırıyorum ama acaba o mu hazımsızlık yapıyor? Çok hareketli asla yerinde durmayan bir bebek. Doktora götürmeye korkuyorum malum pandemi 🤦🏻♀️ Var mı aranızda bu tarz sorun yaşayan bi akıl verin bana , ne yapsam da rahatlar bu çocuk 😔