Elaannesi Bebeğim 4 ay 18 günlük 2. Haftamız geceleri uyku yok sabah 8 e kadar bakiyo bazen uyanık kaldığı süre 12 saati geciyo çok yoruldum çok yıprandım ağlama krizlari zaten ayri bı konu ne zaman geçer sanki hep böyle kalcak gibi🤦🤷
S6- Elaannesi valla bizimkinde 4 ay 19 günlük bizde aynı durumdayız normalde hiç böyle değildi bebeğim uykuları düzenli ve sakindi şimdi sabahlara kadar oturuyoruz bide hep mızmız ne zaman geçecek bilmiyorum atak haftası hesapladanız mı
Ygtakn Elaannesi valla bzide de durum aynı bazen gece 5 de uyuyoruz bazen de 10 da bu ataka oğlumda gündüz uyku gece de uyanıklık yapıyor
Esilyaa Elaannesi 1 ay falan sürüyo. 2-3 aylıkken akşam yatar sabaha kadar kesintisiz uyurdu bebeğim 4. Ay atağında olanlar oldu. Şimdi 9 buçuk aylık hala uyanıyor geceleri
Elaannesi S6- 14 hafta dan 19 haftaya kadar galiba atak haftası 1 haftamız falan kaldı sözde ama bizimkide çok kız mız önceden 11-12 yatar sabah kalkardı 2 hafta içinde çok değişti taniyamiyorum artık kızımı bu süreç te cok yoruldum ya
Elaannesi S6- Hesepladim da güneşli yani ortaya cikicak diyo 21 gün sürüyor bugün birinci günü diyo sürekli bı ataklardayiz
Elaannesi Ygtakn Sanki gündüzü gece sanıp uyuyolar geceyide gündüz yanıp uyumuyolar ışıkta açmıyorum gözlerini almasin uykusu gelsin diye
Elaannesi Esilyaa Gece uyanıp emip geri uyusa tamam diycem alt disleride şişmiş gibi ona da huysuz galiba