Sevgi1995 Bebeğim 1 ay 25 günlük ve kakasini gunde bir kez yada 2inci günü yapıyor normalmi doktora sordum ama 10 gune kadar normal dedi ama ilk bebek olduğu için korkuyorum birazda cevaplariniz için şimdiden teşekkür ederim
Ygtakn Sevgi1995 normal canım mama alıyorsa 5 anne stu 10 güne kadar normal hıc endıselen me bugun oğlum 9 uncu günde kalasını yaptı mesals
Minik1anne Sevgi1995 evet canım gayet normal etraftakiler her şeyi der ağzı olan konusuyor sen merak etme
Sleepwalker Sevgi1995 Benim bebiş de aynıydı hatta yapamıyordu senin ki de kaka yapamıyorsa karin masajı yapmanı öneririm ben hergün masaj yapıp kaka yaptırıyordum sakın bebeğinin poposuna sabun yada kulak çöpüyle yaptırmaya çalışma çok tehlikeli
Sevgi1995 Ygtakn anne sutude aliyor ama doymuyor ozellikle geceleri canim mecbur mamada vermek zorunda kalıyorum
Sevgi1995 Minik1anne saol canim Allah razı olsun bi an korktum panik oldum eteafimdakiler normal degil diyip duruyolar daha cok korkuyorum
Sevgi1995 Senizinc yaa doktorda normal dedi ama evli bi gorumcem var onun bi arkadasinin bebeği bu sebepten vefat etmiş bugün soyledi panik oldum
Sevgi1995 Minik1anne saolun Allah razı olsun acemilik ayri korkutanlar ayri panik yaptim saolun Allah razı olsun
Sevgi1995 Minik1anne geceleri 2 yada 3 kez mama veriyorum emince doymuyor neden bilmiyorum ama mama yiyince susuyo ama gündüz böyle degil saat basi emer
Senizinc Sevgi1995 ay tövbee onun sıkıntısı varmıştır belki geçen sağlık ocagına gittim ebeye sordum karnı sert değilse gaz cıkarıp kusuyosa korkma dedi ayrıca kakasını az yapan cocuga etleniyo diyo ananemler🙂
Minik1anne Sevgi1995 sizden de Allah razı olsun amann emin ol ilk bebeğimiz olsada biz iyi bir anneyiz çogu insan biliyoruz diye ne cahillikler yapıyor siz boşverin onları
Sevgi1995 Senizinc evet gazini cikartiyo alttanda agizdanda kusuyoda ama birden öyle dedikleri için korktum ben 5 yil sonra kavustum küçüğüme doktorlar çocuğun olmaz dedikleri halde kendiligimden hamile kaldim oyle diyincede korktum açıkçası
Sevgi1995 Sleepwalker yok canım öyle yaptirmiyorum eger gun icinde yapmazsa karnina zeytin yagiyla masaj yapıyorum oyle yapiyo ama 2inci gun kendiliginden yapiyo genelde ama iste acemilik cok zor bakanimda yok bi uyuyunca islerimi yapmak icin kayinpeterimin yanina koyuyorum oyle duruyor
Sleepwalker Sevgi1995 Vala canım doğum yaptım yapalı tekim bir bardağı yerden kaldıranım olmadi zamanla zaten bebeğinin dilinden anlıyorsun zamanla alışırsın allahım sağlık sıhhat versin
Sevgi1995 Ogullarinaasikanne gunduz sadece emiyor ama gece o mamayi yemeden durmuyor kıyamet kopariyo