Bebeğimi sütten ayırdım. İki gün oldu. Memelerim şiş hassas gergin. Tüm vücudum ağrıyor. Çocuğumu kucağıma bile alamıyorum göğüslerimin acısından. Önerisi olan var mı? 1 hafta diyorlar da bir hafta çok zor boyle ya nasıl geçer? bazen doktor ilaç veriyomuş çekilmesi için sütün Kendi çekilmesini mi beklemeliyim? Ağrı kesiciyle daha dayanılır boyuta geliyo sadece😰