ben 2. ayına kadar emzirebildim 3. ayında sütüm yetmedi formül mama kullanmaya başladım Aptamil aldım genelde şu an 5. ayındayız yavaş yavaş Hero Baby ek gıdalarından başladım sizce başka neler yapabilirim gelişmesi için çok vicdan azabı çekiyorum oğlumu emziremedim diye emzirme döneminde hiç strese girmeyin sütünüz kesiliyor