Glsm28 Merhaba bugün doktora gittik dişlerden dolayı ateşliydik birazda boğaz kızarıklığı varmış .Doktor uzun boylu kız olacak dedi .Boyu 79 cm çıktı. Bizim ayaklarda büyük 😀🧿 şu azı dişler bizi delirtti.Sizde durumlar ne🥸
Araseymen Glsm28 maşallah kuzuya boyu gerçekten kız bebeklere göre önde.ya biz 3 azı diş patlattık hiç farkında olmadan ama 2 haftadır çok huysuz oğlum neden böyle anlayamadim sürekli ağlama modunda 15 aylık bu arada.
Mom0911 Glsm28 benimkide babası gibi uzun boylu olacak galiba . 1 yaşında gittiğimizde 80cm çıkmıştı. Perşembe günü kontrole gidecez bakalım kaç kg , gramm olmuşuz 👼🏻 Ayaklarımız 22numara 👣 😁
Ebru2ozturk Glsm28 maşallah kızına benim kızımda 14 aylık oldu bugün iki ay önce 74 santimdi boyu ayakları küçük ama parmaklari uzun uzun her gören uzun boylu olur diyor eşim uzun boylu belki çeker 😊 bu arada sadece bir dişimiz var geç çıktı diğerleri de şiş zor günler beni bekliyor 😢