Cemkuzusu [silindi] merhaba bende L beden yamuna korse var etiketli hiç kullanılmamış 180 liraya verebilirim düşünürseniz
Oske Karam38 180 ne aldim hic kullanmadim paketinde duruyor 150 ye veririm faturasiyla beraber gonderirim tuhba korse den aldim instagramdan
zeynepsena24 bende istiyorum xxl beden askılı 🙈 burda o kadar büyük beden yoktur sanırım sitesinden alacağım 🤢 memnun musunuz kızlar hiç bir yer değil de o cırcıvık göbek aynalardan soğuttu beni
Sultan123 zeynepsena24 bende istediğiniz beden var inanın 1 kere kullandım emzirdiğim için hiç kullanamıyorum
Busra_ugur57 zeynepsena24 bende var ama askisiz ben faydasını gördüm şimdi xl giyiyorum istersen satarım
Cemkuzusu [silindi] ya dediğim gibi etiketi üzerinde olduğu için 150ye veremem ve askısız maalesef benimki
Karam38 https://urun.gittigidiyor.com/kozmetik-kisisel-bakim/bel-inceltici-zayiflatan-korse-4-celik-balenli-3-kademeli-zayiflatici-korse-sekillendirici-korse-420002362?rcp_action=rcpProductClicked# kızlar bunuda çok övüyorlar hemde çok uygun bundan almayı düşünüyorum.
[silindi] Karam38 böyle çok fazla korse var hangisi orijinal bilemiyorum biri 300 lirayken diğeri nasıl bu kadar uygun oluyo onu anlamıyorum 🤷♀️
Yusufdemir Bebeggimm l beden askılı var m ye gectım satıorum 160 en son sıtah renk faturası cantası var
Cihangir_Oznur Yusufdemir Mehmetinannesi mga123 Rukiye79 Dlrkcl Dmlaa Arkadaşlar korselerinizi sattınız mı satmadıysanız bana Bilgi verir misiniz hangi renk askılı mı ve fiyatı nedir ona göre almak istiyorum