Teyzeleri şu günlerde farkediyorumki kızım artık herşeyi anlıyor 15 aylık şuan . Mesela uyucsz dedimmi koşa koşa yatak odasına gelir .çamaşır asıcam dedimm benden önce balkon kapısına koşuyor .altını hep aynı odada değişirim aybüke hadi bezini açıcam dedimmi o odanın kapısına koşar bezini getirir . Bugün bezini çöpe atmayı öğretttim altını açıyorum sonra bezi eline verdim koştu banyo kapısına ,kapıyı açtım çöp açtı bezi attı ve bunu bir defa göstermemle yaptı. Belki de hepinizin yaşadığı bişey ama ben yeni yeni farkıma varıyorum😀 benim minnak kızım anneeee eddeee baba mamadan başka bişey konuşmasada algı dili mükemmel gelilşyor ,yakında konuşur diye düşünüyorum siz ne dersiniz😅😅😅