esenisa ben spinal anestezi ile doğum yaptım benim de 3 ayım olacak bi haftadır çok kötü belim bebeğimi bile tutamıyordum doktor a gittim bana normal dedi sezeryan yapan ve özellikle spinal yapan herkes de olurmuş bazılarında hemen bazılarında gün geçtikçe😞