yavuz-elfida Ben 37 haftalık doğum yaptım, doğumdan sonra 3 saat doğum masasında kaldım odaya çıkmak için. Bebeğime dr iyi dedi ama ememiyordu beni 3 saat boyunca tek başımıza kaldık doğum odasında, normal odaya çıkınca bebek hemşiresi kontrole geldi vücudunu bir açtı ki bebeğim mosmor hemen götürdüler daha getirmediler ciğerleri gelişmemiş nefes zor alıyormuş odaya biraz daha geç çıksak Allah korusun belki kaybedecektim onu sonra 19 gün yoğun bakımda kaldı belki erken müdahale edilse böyle olmayacaktı. Erken doğum olduğu için annem şehir dışındaydı yetişemedi eşimi de kabul etmediler, kimsemiz yok dememize rağmen hastanenin kapısından geri gönderdiler, ben tek başımaydım tüm süreçte benim için çok zordu, normal doğumsa biraz şans işi bence ebeye ve personele bağlı ebeyle de biraz anlaşamadık Allah iyilerle karşılaştırsın🌸