Urazzuhal Göğüsleriniz muhtemelen terbiye olmuştur, bu arada sağarsanız eğer ve az çıkarsa korkmayın sağılmaya alışkın olmayan memelerden çok süt çıkmaz ama bebek daha fazlasını emer. Bi de yukarıda bir arkadaşın dediği gibi süt bitmez, bebek emerken sürekli üretilir. Şöyle diyim ben sabahları kalktığımda göğüslerim dolu olur genelde. Akşama doğru yumuşar , bi defasında acaba süt yok mu diye sağdım ve aslında bitmediğini gördüm . 1 dk kadar süt gelmiyorsa sonra geliyor , böyle böyle derken aslında o an sağdıkça üretiliyormuş gibi geldi bana. Tabi dolu göğüsten emmek bebeğe daha kolay geliuor, siz yatmadan önce bol su ve rezene vs için iyi dinlenin göğüsleriniz dolacaktır. Bi de hiç sütüm mü azaldı vs diye stres yapmayın o da etkiler.