Mayisannesi34 ben 20 numara aldim canim ayagini olcmen lazim 12.5 cm 20 numaraya tekabul ediyor. Ilk adim ayakkabisi oldugu icin tam numara olmaliymis. Mesela elimde vicconun 20 numara sandaleti vardi ama kalibi buyuk giydigi zaman rahat yürüyemiyor o yuzden bunu aldım. Bi de bunu cırtlı gibi yazlık sandalet modeli var canım ama onun yorumları pek iyi degil. Bunun onunde delikleri var yaz icin uygunmus hava aliyormus. Yaz sonuna ancak giyer sonra zaten kışlık bisey bakarım diye düşündüm