Kuzeyufuk Kızlar bebeğim çok huzursuz sabahtan beri bi agrısı var belli gazda degil sanki bilemedim . 38 günlük doktor agrı kesici calğol yazmıştı 2cc verirsin ateş agrı olunca demişti sizce versem mi bilemedim 🤷🏻♀️
minikmerinos Kuzeyufuk bebeğiniz daha çok küçük çok çok mecbur kalmadıkça vermeyin böbrekleri onu filtreleyemiyor henüz
QueenBeee Kuzeyufuk 2 cc çok değil mi 38 günlük bebeğe göre. Benim bebeğim 3 aylık doktor bugün calpol verdi çay kaşığının ucuyla içir dedi
Synmannesi Kuzeyufuk benim kızım 40 günlükken öyleydi idrar yolu enfeksiyonu çıktı antibiyotik kullanmıştım zimaks diye bi idrar testi ver devam ederse yavrum nasıl ağlıyordu aklıma geldi kötü oldum takip et
Synmannesi Kuzeyufuk devamlı hiç durmadan mi agrıyor devam ederse idrar testi yaparlar zaten enfeksiyon kız bebeklerin de çok rastlanan görüntü arasını felan güzel temizle üstten alta temizle ve gaz masajı yap ılık banyo em son ilaç dene kuzum çok geçmiş olsun
busrasilra14 Kuzeyufuk verebilirsim canim doktorunda ver dediyse. Sabah yine takip edersin olmadi goturursun
Ninoya30 Kuzeyufuk Ağlıyor mu.? Uyuması nasıl. Ağlaması yoksa ben olsam vermezdim çok mecbur kalmadıkça. Kıyafet değiştiniz mi bugün hiç belki üzerinde rahatsız eden bir durum vardır yada oda ısısı vs.
Meacser Kuzeyufuk gaz sancısı olabilir karnına sıcak havlu koy sakinlemezse 1 çay kaşığı veriyorum ben
Meacser Kuzeyufuk sütünü sağarak içmeyi dene belki sütün tam yetmiyordur benim bebeğim de akşama kadar ağladı en son artık emmiyordu ama sağıp içirince kendine gelmişti