Ayy yalniz degiomisim 😂 gecen baharda ciktiklarinda yerlerini bulmustum ama bu sefer nerden geldiklerini cozemedim. Gecen sene tarcin kahve sirke kara biber hepsini denedim ama es gecip biraz ilerde cikiyolar bu sefer. Simdi ben gezdikleri yere ilac siksam baska yerden mi yol acarlar yoksa evi terkederler mi