Alperinannesi21 Kızlar 22 günlük bebeğim bugün meme verdiğimde alıyor iki dk sonra ağlamaya başlıyor bırakıyor tekrar alıyor tekrar ağlıyor sinirleniyor neden olabilir alıp alıp sinirlenip bırakıyor
Sunadefne Alperinannesi21 Gazı vardır veya sütünüz az geliyordur yorulup bırakıyorda olabilir bende ilk başta çok uğraştım emiyor bırakıyor ağlıyor sonra ebesiyle konuştum çok açıkmadan emzir dedi öyle yaptım ve düzeldi yoksa bende sütümü sağıp öyle veriyordum şuan maşallahımız var
Esrasimay Alperinannesi21 benimde kızım 27 günlük aynısını yapıyor bir kaç gün sonra doktora götüreceğim o gün sormayı düşünüyorum ben de
Kelebegimmmm Alperinannesi21 biberonsa meme reddidr. Onu istiyr. Alternatf besleme yollarına bakın. Biberondan uzak durun derim