Ldy Ozgesma temassız kesinlikle önermiyorum kulaktan ölçer en sağlıklısı en iyi doğru ölçüm yapıyor . Ne alırsanız alın kulaktan ölçer alın bence . Ben brawn kullanıyorum çok memnunum
Minikoalamm Ozgesma ya benim de xs bebeğimin onda ateşi 37.7 koltuk altı ölçer ile 36.7 hangisine güvencem bilemedim