Kızlar merhaba. Geçen sene oğlum 5 aylıkken oruç tuttum. Normalde oruçla hiç aram yoktur bütün gün yatarım 45 kilo civarlarındaym dayanamam. Ama ilk defa geçen sene emzirmeme rağmen çok kolay tuttm sütüm azalmadı oğlumda hep önden giden çok emen bi bebekti öylede devam etti. Ne yaptıgıma gelince bende bi yerde okumuştm. Sahurda yedi hurma yedi incir yedi zeytin yersen kolay tutarsn diye. Her gece hem bunları hemde ek olarak kesin yumurta ve yufka yedim. Yani lavaş gibi düşünün. İftardan sahura kadarda 3 litra su içtim. Zaten her zaman su içerim. İnanın hiç ne açlık nede halsizlik hissettim. Süt yetmeme durumuda olmadı. Rabbim kolaylığınıda veryor. Şimdi oğlum 17 aylık çoook hareketli hala çok fazla emiyor. Yine aynı taktikle tutmayı düşünüyorm. Bi kaç postta emzirirken oruç tutacak mısın gibi sorular gördm ilgilenenere toplu cvp olsn. Herkesin kendi tercihi tabi