Nisa_2020 benim bebeğimde 10 aylık hiperaktif bir oglum var saniye yerinde durmuyor yürüme aşamasında 4 5 adım atio düşüyor oyuzden hep peşindeyim bir yandan temizlik yemek Aş uğraşıyorum
Bir kaç gün gün içinde yemeyi azaltıp sütun durumuna baktım sol tarafım azdı Cidden danka damla zor geliyor ek gıda alıyor ama zorla yani çok az yiyor yemekten emmek istiyor sürekli eşim tutmami istemiyor hem kendi sağlığım için ailemde öyle eğer tutarsam acliktan ve yorgunluktan tansiyonumun düşüp bayilacagima eminim maalesef tutamiycam 😔😔 çok üzgünüm bebeğimin ve kendi sağlığım icin