Tam aynı dönemde aynı şeyleri herkes yaşıylr bende yaşadım daha yeni kurtulmaya başladık, bu dönemde artık dünyası sadece siz değil aynı zamanda çevresindeki renkleri ve hareketleri keşfediyor, bu durumda beslenmeyle zaman harcamak değil keşif yapmak istiyorlar, meme reddini aşamadım artık emziremiyorum vaktim olursa sağıp veriyorum, yoksa malesef mama .onun dışında biberonla inatlaştığı dönem yani mama reddi zamanında hep uykusunda verdim ama gazına çok dikkat et uykusu kaçmasın diye gazını almayayım derken , geceleri uykusunda gaz sancısına neden olduk bide..