Kızlarrrr 10 aylık oğlum var ve ben ilk defa desteksiz uyuttum 1 buçuk saatimi aldı ama olsun yatakta oynaya oynaya ilgisini çeke çeke iyice uykusunun gelmesini sağladım en son bi sağa bi sola döne döne uyudu ama şimdi yarım saate uyanıcak tekrar napıcam nasıl uyutucam tekrar oyunla ilgisini çeksem uykusu açılır diye korkuyorum diğer türlüde çok ağlıyor nolur akıl verin