Gulsen6137 Kızım 6 ay 2 günlük 2 gündür huy değiştirdi resmen cok zor uyuyor biraz huzursuz bazen de sebepsiz aglıyor sürekli kucak istiyor 2 gündür hiçbir iş yapamadım..Bugün de babasının kucağındayken birkaç kez eliyle kulagına vurur gibi yaptı..Sizce diş midir yoksa atak falan mı acaba 4-5 kez de kustu bugün😞
Cgnege44 Gulsen6137 kulağını cekistiriyor ağzında salyalari gece çığlıklarımiz hep kucak istememiz oluyor dış patlayınca gidiyor birde ishal oluyo
PortakalliKahve Gulsen6137 çok fazla salyası akıyor, mız mız, ellerini ısırıyor benim elimi ısırıyor ne görürse onu ısırıyor (emmiyor,yalamıyor), diş etleri damağı sert. Sürekli de kulağını çekiyor. 5 ay 10 günlük benim bebişim belirtileri bunlar
Gulsen6137 Cgnege44 salyası cok fazla ama külahını çekmedi henüz..anlamaya çalışıyorum uykuları cok bozuldu çığlık çığlığa ağlayıp uyanıyor üzerine değiştirirken bile ağlamaya başladı anlamadım neden
Cgnege44 Gulsen6137 takip et cnm hastalıkla dış benzer tepkiler veriyor ateş koktrolu yap her ihtimale karşı
Gulsen6137 Yaprakanni yaa sizin bebisiniz kaç aylık..zor bir dönem olucak sanırım 2 gün de bile cok yoruldum🙈😂
Gulsen6137 Kayram2808 darısı basımıza insallah😅sizin bebis neler yapıyordu bu dönemde,tavsiyeniz var mı bize ilk çocuğum hic tecrübem yok🙈
Yaprakanni Gulsen6137 5 aylık ve ben okadar sıyırdımki artım bağırdım gecen sora oturup ağladım. Allah yardımcımız olsun çok zor. Ama tabi doğal süreç şükürler olsun sağlıklı olsunlarda
Kayram2808 Gulsen6137 bizim 3 aylıktan beri kaşınma var di ama huzursuz degil di 7 aylık oldu bi gün çıldırdı ne yapsam susmaz geceleri yarim saatte uyanır salya ateş olmadi hiç kehribar kolye kullandim bilmiyorum o mu fayda etti, yoksa olacagindanmi, neyse karanfili ezip zeytin yağa batiridm dış çıkacak yere sürdüm sabah akşam 3 gün sürdü bu kabus 3 günde patladı sonra normale döndü şükür benimde ilk çocuğun öğreniyoruz yasayarak🙏❤😊
Kayram2808 Gulsen6137 evet elleri kulaklarını cekisliyodu herşeyi isirma çabası ve farkettim ki damağında dış çıkıcak yerde delik var di 2 tane iğne batırılmış gibi sonra 2 gün geçti baktım patlamış