Aaaaaaaaaaaaaaa bnm oglan bnm hic emmedi ilk 3 ay baska bi mama kullaniyordum sonradan aptamile gectik insallah kilo alimi biraz daha iyi olur. Walla ben herseyden az az veriyorum seviyorda yemeyi masallah tek sorunumuz tuzsuz yemekleri hic yemiyor dün tuzsuz kabak corbasi yaptim agzina aldigi gbi atti doktorumu aradim söyledim tuzsuz yemek istemiyor diye bana dediki biz yetiskinler bile tuzsuz yemek yiyemiyoruz o bebek nasil yesin diye azicik ama azicik tuz atki tat versin bende bugun öyle mercimek corbasi yaptim havuc patates sogan flan sonra az tuz attim masallah bi tas yedi doktorum cok iyi amerikada egitim falan almis guvendigim doktor bence snde korkma yavastan sebze corbalari flan yap verki smdiden alissin:) yogurt veriyormusun vermelimiyim snce?