Benim oğlumda 14.buçuk aylık oldu. Herşeye çığlık atıyoruz ağlamaktan farklı olarak. Çığlık çığlığa tüm gün. Bugün ben artık baş ağrısından ölüyodum. Annecim bağırma diyorum.0 etkisi oluyo. Annecim noldu annecim tamam. Elini azcık çarpar kıyamet kopar ki normalde mızmız değil. Babası yanlışlıkla bi yerini acıtsın nasıl içlenir. Kıyamam zaten bu azı dişi mahvetti yavrumu bide benlik algısı oluşuyor sanırım bu aralar mahvolduk. Yemeğe eğilip sehpaya bakıyo, başlıyo çığlık. Bunu mu yicen annem yok, bunu mu yok. Yok dediğim yerde çığlıklar var.çok zorlanıyorum inanın. Mutfak tezgahına gidince araya girip itiyo beni içeri gelcekmşim gel gel gel gel diyo ağlayarak 🤦♀️🤦♀️😭😭