Kızlar bana iyi bebek detarjani önerir misiniz ben unu baby kullanıyorum ama kızımın kıyafetlerndeki lekeler asla geçmiyor makinanın bütün ayarlarıyla yikadm denedm ama geçmiyor artık detarjan değiştirmeyi düşünüyorum var mı öneriniz bebegm 4 aylık . Ufacık leke bile gcmiyor ya