2erkekannesii Kızlar tat ve koku ne zaman geri gelir ya. Sizde kaçıncı gün geldi. 6 ay sonra gelen varmış. Hiç gelmeyenler varmış. Hayattan zevk almaz oldum.
Busee04 2erkekannesii valla 10 ay oldu %70 80 geldi daha. Ama kiminin 1 hafta sonra bile geliyor anlamadım
keremrvm Evet benim mesela koku 6. Ayda geldi tat ise 3 ay sonra ama kisiden kisiye degisiyor kaynanamin gunu birlik gitti geldi moralinizi Yuksek tutun insallah bir an once sifanizi verir rabbim💕
2erkekannesii keremrvm benim de kayınpederimin koku ve tat almasinda sıkıntı yok. Çok sıkıcı bir şey ama napalım. Buna da şükür. 6 ay da 3 ay da çok uzun süre. İnsan korkar gelmeyecek diye.
2erkekannesii Busee04 hadi ya. Ne biliyim kimisi 7. Gün geldi diyor. Benim 5. Gündü bugün. 1 ay sonra da gelse razıyım. Ama yeter ki gelsin. Özellikle tat alamamak beni çok üzüyor
Busee04 2erkekannesii inan psikolojim bozulmuştu benim. Ve hala eskisi gibi olmadı çok üzülüyorum da vardır Allah ’ın bir bildiği. Yine çok şükür hiç alamıyor değilim bi kaç ay alamadım. Ama benden önce arkadaş oldu 5 gün sonra geldi
Busee04 2erkekannesii canını sıkma inşallah hemen gelir eninde sonunda geliyor bi şekilde. Burunda yaptığı tahribata bağlı sanırım
2erkekannesii Busee04 kokudan ziyade tat canımı sıkıyor. Fakat sanırım tadın gelmesi de kokunun gelmesine bağlı..
Busee04 2erkekannesii evet bir doktor bana da öyle demişti hatta tat daha geç gelir demişti ve bende tadı daha az alıyorum