kızlar bebegim 1 ay 12 günlük uyanık kaldığı her dakika çığlık çığlıga sürekli ağlıyo ve cok siddetli aglıyo uykuya zor dalıyo gaz diceksiniz ama bu gaz skntısı degil eminim bu ikinci cocugum ilkinin gazı oldugunda aglardi ama böyle degil kullandgimiz gaz damlalarinin faydasini gorduk gazinida cikariyo kakasinida hergun yapiyo ama yinede uyanik kaldigi her dakika agliyo bizim gibi olup sorunun ne oldugunu bulan var mı aranizda ne olabilir niye boyle anlayamiyorum cok caresiz kaliyorum doktora randevu aldim son care hastaneye götürcem 😔