mugetugra kızım 9 aylıkken çok ısırıyordu , biraz araştırdım. Bağırmayın çok tepki aldıkça daha çok yapar; sakince ‘annecim ısırdığın icin meme yok, acıyo ‘ deyip emzirmeyi yarıda bırakın diyordu, cidden çok işe yaradı. Anlamıyorlar gibi geliyo ama her şeyi anlıyorlar. Isırırsa memeyi kaybedeceğini anlasın