Mervebthn benim bebeğim bugün iki aylık oldu. Gece Çok fazla sıkıntısı olmuyor emdikten sonra beşiğine koyup sallayınca dalıyor. Sabaha karşı uyanıyor bazen de 6 7 gibi sabahları biraz konuşuyorum kitap okuyorum zeka kartlarını gösteriyorum biraz zaman geçiriyoruz. Gündüz nerdeyse hiç uyumuyor. Ve sadece memede ya da omuzda uyuyor. Gazını çıkarmaya çalışırken omuzda durmaya alıştı 😑