Merhaba anneler,
Bebeğim yedi buçuk aylık. Mama içiyor. En son gece uykusuna 21:00da geçiyor. En geç 21:30. Ama çok zor. Çok ağlıyor. Aç değil mama versek içmiyor. Zaten uzun zamandor mamayı cok zor içiriyorz. Gece 2kez 120cc içerdi 60 zor içiyor şimdi. Siz nasıl uyutuyorsunuz? Desteksiz uykuyu sağlayamadık… birde çok hırçın. Tabi bu dişle de alakalı olabilir, daha dişi yok.
Kafamda zaten saç kalmadı. Saçımı örüyorum, topuz yapıyorum yine çekiyor yine çekiyor. Çekmek ne demek… resmen yoluyor. Avuç avuç saçım kopuyor. Kopsun hiç sorun değil ama o kdr can acıtıyorki… sizde durumlar nasıl? Merak ettim 🌸🌸🌸