Bebeğim 15 aylık 1 hafta öncesine kadar 20.30 21.00 arası uyuyordu ama 1 haftadır çok zor uyuyor ve 22.00ye kadar zorla uyutuyorum sürekli ağlıyor bir de kakasını çok fazla yapamıyor o sıkıntısı mı var anlamadım ama oynarken hiç bir sıkıntısö yok benim de sinirlerim bozuldu çünkü uyku düzenimizi kayınvalidem inatla bozmak istiyor ben de böyle erken uyuyor diye seviniyordum ama şimdi bozuldu mu noldu anlamadım canım çok sıkılıyor erken uyuduğu içim eve mecbur erken geliyorduk çalışıyorum ben o yüzden kayınvalidem bakıyor bebeğime