CemreKerem35 Merhaba hanımlar Şubat ayinda doğan bir kız bebek yazın kaç beden giyer acaba 3-6 mi 6-9 mu ? Bir de acaba elbise, tulum, şort tişört içinden hangisi ile daha rahat ediyorlar ?
Aslanmamy CemreKerem35 bebeğinizin şuan ki kilosuna göre ortalama kilo almasına göre alışveriş yapın bence benim oğlum 3.5 aylık şuan 6 kilo ben yaz için 6 9 Ay alacağım mesela
S_x_w CemreKerem35 bebeğinizin gelişimi ve kilo alımına göre hareket etmelisiniz..ben en rahat zıbın salopet tarzı şeyleri buluyorum..
CemreKerem35 Aslanmamy Ya aslında eşimin kuzeni doğum yaptı Şubat ayinin başında . Pandemiden dolayı görmeye gitmedim. Şimdi pazartesi günü kapıdan verip tebrik edip döneceğim eşimin hediyesi ayrı da ben daha önceden oğluma baktığı için kendim de ayrı kıyafet almak istiyorum hediye olarak. Çok kilolu bir bebek değil o yüzden emin olamıyorum oğluma hep büyük alıyordum 🤔🤔
Aslanmamy CemreKerem35 3 6 Ay o zaman canım mayısta yazlık giymeye başlar 3 6 olur ben şuan o şekilde giydiriyorum tam olmuyor büyük geliyor benim oğlumda zayıf sayılır
Minikcivcivim CemreKerem35 6-9alırsanız tüm yazı geçirirsiniz. 3-6alırsanız bebeğinizin gelişimine göre yaz ortası tekrar bi kıyafet gerekebilir.
CemreKerem35 Minikcivcivim Hediye alacağım açıkçası yaz boyu giydirsin istiyorum bı daha masrafı olmasın . Çok teşekkür ederim 6-9 alacağım
Dmt-01 CemreKerem35 bence 3-6 olur ama bikaçtanede 6-9 alın ve bulunduğunuz yer çok sıcaksa tulumdan başka bişey giymiyolar benim kızım aralık doğumlu biz ilk yazında 6-9 giydirmiştik hep ve evde oldugu sürece hep tulum giydi gezmeye gidecekse şort tişört giydirdim adana da yani