Ballokumu
Merak etmeyin, dediğiniz gibi daha doyumluk yemiyor. Tadımları bitirin, öğüne geçince belki alır. İsterseniz doktorunuza sorun ben yanlış bilgilendirmek istemem ama sadece mamayla beslendiğimiz için 4.ay tadıma başlamıştık biz, 5 aylık olduğunda sebzeyle çok az bulgur haşlayıp yedirmeye başlamıştım, tarhana yoğurt da veriyorum 5 aylık olduğundan beri. Belki verebilirsiniz siz de, tekrar bir sorun doktorunuza