ilknurbykl Merhabalar anneler. Ben kızıma h&m den alışveriş yaptım. Kot pantolonlarının kalıpları büyük gibi geldi 4-6 ay arası aldım ama 6,7,8. Aylarda giydireceğim. Sizce değiştirsem mi yoksa gerçekten kalıpları büyük mü