Mariiiin1 sen Allaha sığın,allaha inan, allahtan iste. Emin ol istediğin hakkında hayırlı ise vakti geldiğinde nasip olacaktır. Stres yapma. İnan etrafımda karı koca sağlık açısından hiç Bi sıkıntıları olmadığı halde stres yaptıkları için hamile kalamayan kaç kişiye sahit oldum. En yakın şahit olduğum eşimin kuzeni. 6 yıl boyunca tedavi gördü hemde hiç bir sorun olmadığı halde ama hamile kalmadı. Ne zaman ki artık umudu kesti demek nasibim de çocuk yok deyip kafasından sildi çocuk sahibi olmayı. Stres bitti. 2 ay sonra 1 aylık hamile olduğunu öğrendi. Yani herşey olmasa da çoğu şey kafa da bitiyor. Sen şimdi sadece eşinin sağlığına odaklan destek ol. Gerisini Allaha bırak. Seneye senide buralarda görürüz artık bebeğim neden uyumuyor. Postlarıyla. 😊😊