4 bucuk aylık bebeğimi gece uykusuna yatırdıktan bi yarım saat sonra falan ağlayarak uyanıyor ama cırım cırım ağlamak, bu yaklaşık 10gündür falan böyle. Başına gelen varmı acaba neden ağlıyor bi ağrısı falanmı vardır ? Korona atlattık bende oda bugün 11. Günümüz bi alakası varmıdır acaba :(