Selam arkadaslar bir sorum olacak. Cocugu covid gecirdikten 1-3 ay sonrasında ateş şikayeti olan oldumu. Kızım 2bucuk yasında. Ocak ayında biz gecirdik esimle oda ateslendi bigün crp değeri 15 olmuştu. Neyse bugün sabahtan halsizdi hafif atesi oldu 37.7 oldu en yüksek. Sonra ıslak bezle düşürdüm. Bidaha çıkmadı. Bitane dişi patlamış arkada azı ama onla ilgilimi baska bisey mi anlamadım birseyi yoktu cunku dün😔 mıs c diye bi hastalık varmış. Lütfen bilgisi olan beni aydınlatabilir mi 🥺🥺