Ellerinize sağlık çok güzel bir menü olmuş, şimdiden afiyet olsun fakat işinize karışmak gibi olmasın ama ramazanın ilk günü yeşil mercimek yemeği yapmak çok sevap diye biliyorum ben. Karnıyarık onunla değiştirilebilir. Hayırlı ramazanlar inşallah hepimize, Allah tuttuğumuz oruçları kabul etsin.