Merhaba güzel anneler
Kızım 20 ayına girdi ve ek gıdayı çok reddetmeye başladı gece de emmek için surekli uyanıyor uykuya memede dalmak istiyor ben hep 2 yaşından sonra keserim diyordm ama bu durumda kesmeyi düşünüyorum bı yandan da üzülüyorm 😌 değerli bilgilerinize ve yönlendirmenize ihtiyacım var yardımcı olursanız çok sevinirim