Joie bold aldık bir kaç ay önce. Uzun süre kafa paylatma sonucu😊memnunuz. Bir üst modeli testlere tabi tutulmuş (adac) ve geçerli not almış. Hemen hemen aynı modeller joie ye güveniyorum. Pusetinde aynı marka almıştık o da adac testlerinden olumlu geçmiş. Bu model test e tabi tutulmamış, her modeli tutmuyorlar tabii. Bu demek olmuyor ki güvensiz. Orta halli bir koltuk alma durumundaydık ve buna karar verdik. Şuan fiyatı 1900 civarı. Ha benim için fiyatın önemi yok diyorsanız hiç bu toplara bakmayın direk besafe ,cybex, britax falan bakın. Joie nin de var adac lı koltukları.