Kaka postudur bakmak istemeyen lütfen acmaksn
kızım 5 aylık 4 5 günde kaka yapar biz korona geçirdik kızıma test yapıldı negatifti ama kanda enfeksiyon çıktı antibiyotik aldı vücudunda kızarıklıklar çıktı 6 gğn sonunda ben ilacı kestim bugün kaka yaptı ishal gibi birde böyle kırmızı ipli gibi şeyler var kana benzetemedim ams bilmiyorum basına gelen varmı çok az Muz ve armut tadımı yaptım ama bunlar alerjik meyve değil diye biliyorum emerken çok sıkıntılı 4 5 dk ayakta emer bilmiyorum lütfen yardımcı olun fotoğraf ekleyecektim yapamadım 😞