Mom070
Bazen okuyup araştırsak bile bir kere de olsa bazı şeyleri mecburen veriyoruz biliyor musun, o yüzden cahil dememek lazım 😔 Ben de birkaç kez rezene vermiştim 2 aylık falandı oğlum, çok zor durumdaydım.. ama evet burda ben verdim bir şey olmadı demek yanlış tabi, her bebek farklı çünkü, benim bebeğime o an bir zararı dokunmamış olması başkasının bebeğine de aynısı olacağı anlamına gelmiyor. Şekerli sudan bahsediliyor sonuçta kim nasıl tamamen zararsız olduğunu iddia edebiliyor gayet emin bir şekilde ben de anlamıyorum 🤷🏼♀️