kızlar bebegim 9 aylık , kırkım cıkınca normal regl oldum, 3 ay olmadım sonra basladı reglm ama bi kaç gün kahverengi arada kırmızı ama cok degil. 3 aylıktan 9 aylıga kadr boyle oldu suanda oyle . normalmi sizce bu ? hep kahvrengi sonra hafif arada kırmızı, ve cokta degil. emziriyorum vede.