Gyyildiz biz de pazar günü istanbuldan antalyaya geldik ve iki buçuk aylık huysuz bir bebeğiz 🙈 ben emzirmek istedim emmedi emzik de almadı ama Allahtan ellerini emmekten mutlu oluyo kalkarken elini ağzında tuttum inerken de emziğini tuttum ağlamadı öyle ağlar diye çok korkmuştum. İnerken ve kalkarken mutlaka emzirmen lazım emzik kullanmıyorsan . Bebek arabasını istersen valiz verdiğin zaman verebiliyorsun yada uçağa binerken orda teslim ediyosun . İnerken de uçaktan iner inmez veriyorlar .