Eşim pzt korona pozitif çıktı bende ve oğlmda sıkıntı yoktu düne kadr dün kuru öksürük bogaz gıcıklanması oldu test yaptırsım negatif cıktı ama bugün ateşm çıktı vucut ekşem agrısı hat safhada cok halsiz bitkinim bebegm 7 aylk emziriyorm ilaç kullanamıyorm ne yapcm bilmiyorum ararsam bidha gelip test yaparlar mı bu şeklde negatf cıkıp snra poztfe dönenz oldu mu bir de ateşimn düşmesi için önerinz var mı cok zorluyor beni