Canim bizde hafif var doktor çok silmeyin pişik kremi, ıslak mendil, silme vs sebep olabiliyor biraz doğal akışında kalsin takibini yapalim dedi geçen ay. Bu ay yine sordum devam edelim dedi doğal akışına bırakmaya ben elimle hafif acıyorum her altını açtığımda. Bir arkadaşımın kızı operasyonla açıldı basit operasyon ama tekrarlayabiliyor. İşte o aşamaya gelmemek için dikkat etmemiz lazım. Ve kiz çocuklarının coğunda oluyormus vaşına gelene kadar bilmiyor insan